Analityka
dla E-commerce

Dobrze skonfigurowane statystyki dostarcz膮 Ci cennych informacji o zachowaniu u偶ytkownik贸w i pozwol膮 monitorowa膰 kluczowe wska藕niki e-commerce.

Instalacja Google Analytics

Przesy艂aj do Google Analytics dane charakterystyczne dla sklep贸w internetowych, kt贸re pozwol膮 monitorowa膰 kluczowe dla e-commerce wska藕niki: konwersj臋 poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 ruchu lub 艣redni膮 warto艣膰 zam贸wienia dla wybranych grup u偶ytkownik贸w. Informacje o zdarzeniach e-commerce w Google Analytics otwieraj膮 Ci drog臋 do optymalizacji sklepu internetowego i zwi臋kszenia rentowno艣ci.

Indywidualna konfiguracja

Tw贸j sklep Internetowy jest niepowtarzalny, nawet je偶eli dzia艂a w popularnej bran偶y na bazie oprogramowania SAAS. Masz swoj膮 strategi臋 i sw贸j pomys艂 na e-commerce, wi臋c dlaczego masz bazowa膰 na standardowych informacjach o zachowaniu klient贸w. Analytics pozwala na monitorowa膰 zdarzenia, kt贸rych nie ma w standardowych raportach, a nawet importowa膰 dane z innych aplikacji.

Raport E-commerce w Google Analytics
Raport E-commerce w Google Analytics

Jak dzia艂a Google Analytics w sklepie internetowym?

Skrypt Google Analytics to fragment kodu do艂膮czony do strony sklepu internetowego. Po wczytaniu strony w przegl膮darce skrypt wysy艂a do Google paczk臋 danych o stronie (np adres i tytu艂) oraz u偶ytkowniku (np. rodzaj urz膮dzenia i wersja przegl膮darki). Dane s膮 przetwarzane przez Google i udost臋pniane w formie raport贸w. Na potrzeby e-commerce kod Analyticsa jest zmodyfikowany tak, aby rozpozna膰 i przekaza膰 do Google wi臋cej informacji o stronie (np. nazwy i ceny kupionych produkt贸w) i u偶ytkowniku (np. identyfikator zalogowanego klienta) charakterystycznych dla sklep贸w internetowych.

Dane e-commerce wysy艂ane do Google Analytics
Dane e-commerce wysy艂ane do Google Analytics

Dlaczego warto konfigurowa膰 Analytics z INVIDO

Specjalizujemy si臋 w e-commerce i znamy niuanse zwi膮zane z optymalizacj膮 sklep贸w internetowych.

Google Analytics, Google Tag Manager i Google Data Studio to aplikacje bez przerwy otwarte w naszych przegl膮darkach – u偶ywamy ich bardzo sprawnie.

Korzystasz z do艣wiadczenia jakie zbieramy optymalizuj膮c sklepy internetowe dzia艂aj膮ce w r贸偶nych bran偶ach, o r贸偶nej skali dzia艂alno艣ci i na r贸偶nych platformach e-commerce.

Dobierasz zakres wsp贸艂pracy w zale偶no艣ci od swoich potrzeb. Mo偶esz skonsultowa膰 z nami zebrane dane, zleci膰 konfiguracj臋 narz臋dzi, a nawet zatrudni膰 naszego analityka do swojego zespo艂u np. 1/4 etatu.


Wpisy na blogu o Google Analytics w E-commerce

Jak mierzy膰 Core Web Vitals w sklepie internetowym?
(Prawie) od zawsze wiemy, 偶e szybko艣膰 wczytywania stron ma znaczenie, ale dopiero od niedawna po艣wi臋camy szybko艣ci wi臋cej energii i pieni臋dzy, bo Google uwzgl臋dni艂 Web Core Vitals w …
Jak klienci sklep贸w internetowych korzystaj膮 z sortowania na listach towar贸w?
Sortowanie to jedna z podstawowych funkcji wykorzystywana na "listingach" w e-commerce. Poni偶ej znajdziesz kilka informacji o tym jak klienci korzystaj膮 z sortowania w sklepach internetowych o r贸偶nej …
Google Analytics – kolejne wersje popularnego narz臋dzia do analityki internetowej
Kr贸tka charakterystyka kolejnych wersji Analytics'a: Urchin, Google Analytics, Universal Analytics, Google Analytics 4

Pasja e-commerce

Sp贸艂ka powsta艂a z przypadku, ale pasja do e-commerce towarzyszy nam od zawsze (wi臋cej o firmie)

Dane firmy

INVIDO sp. z o.o.
Biskupi艅ska 60/1, 60-463 Pozna艅
NIP 7831762874,
KRS 0000689856

Porozmawiajmy

Robert Wi艣niewski
+48 793 794 682
robert@invido.pl