Automatyczne monitorowanie film贸w YouTube w Google Analytics 4
Przygotowanie film贸w prezentuj膮cych ofert臋 sklepu jest czasoch艂onne i kosztowne, ale sklepy internetowe coraz cz臋艣ciej inwestuj膮 w materia艂y wideo, 偶eby dotrze膰 do najbardziej wymagaj膮cych klient贸w.
Anulowanie zam贸wie艅 w Google Analytics dla E-commerce
Na og贸艂 zastanawiamy si臋 co zrobi膰, 偶eby raport przychod贸w w Google Analytics wskazywa艂 coraz wi臋ksze warto艣ci. Dowiedz si臋 jak sprowadzi膰 swoje przychody w GA na ziemi臋 uwzgl臋dniaj膮c informacje o anulowanych, zwr贸conych i reklamowanych …
Jak mierzy膰 Core Web Vitals w sklepie internetowym?
(Prawie) od zawsze wiemy, 偶e szybko艣膰 wczytywania stron ma znaczenie, ale dopiero od niedawna po艣wi臋camy szybko艣ci wi臋cej energii i pieni臋dzy, bo Google uwzgl臋dni艂 Web Core Vitals w swoim nowym algorytmie. W tym artykule …
Jak klienci sklep贸w internetowych korzystaj膮 z sortowania na listach towar贸w?
Sortowanie to jedna z podstawowych funkcji wykorzystywana na "listingach" w e-commerce. Poni偶ej znajdziesz kilka informacji o tym jak klienci korzystaj膮 z sortowania w sklepach internetowych o r贸偶nej charakterystyce.
Google Analytics – kolejne wersje popularnego narz臋dzia do analityki internetowej
Kr贸tka charakterystyka kolejnych wersji Analytics'a: Urchin, Google Analytics, Universal Analytics, Google Analytics 4
Google Analytics 4 – kto ju偶 korzysta z nowej wersji?
14 pa藕dziernika 2020 pojawi艂a si臋 nowa wersja Google Analytics 4. Sprawdzi艂em, czy popularne sklepy internetowe ju偶 z niej korzystaj膮 i jestem pozytywnie zaskoczony.